Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011

ξηρή καμπάνα f3 και sp,υγρή και οι διαφορες τους


f3---sp















Posted Image

Description BikeBandit.com Part Number Qty. Unit Price
1: DISCONTINUED 296716-001 $999.99
2: DISCONTINUED 296720-001 $999.99
3: CLUTCH HOUSING ASS 296723-001 $523.60
4: DISCONTINUED 296726-001 $999.99
5: DISCONTINUED 24191-001 $999.99
6: DISCONTINUED 44181-001 $999.99
7: PLATE,FRICTION 41376-001 $13.74
8: SPRING,COMPRESSION(U49) 354377-001 $3.40
9: SCREW,WITH WASHER(5HN8) 1197-001 $2.06
10: PLATE,THRUST 1 296718-001 $39.52
11: BEARING,CYL.#10 360212-001 $33.26
12: SPACER 1 296719-001 $27.41
13: WASHER,THRUST 296717-001 $19.13
14: WASHER,LOCK 348371-001 $1.47
15: NUT,HEXAGON(5NX1) 4637-001 $3.17
17: O-RING((PTT)) 358982-001 $2.68
18: SCREW,ADJUSTING 296724-001 $19.35
19: O-RING 358946-001 $2.38
20: WASHER((MH)) 358161-001 $0.43
21: NUT(USA) 363329-001 $1.39
22: BALL 15/32(U49) 361010-001 $0.91
23: O-RING(5NX1) 359130-001 $4.20
24: DISCONTINUED 296725-001 $999.99
26: O-RING(U49) 359037-001 $1.11
27: PLATE,SEAT 296727-001 $26.18
28: OIL SEAL,S-TYPE 358313-001 $15.26
29: BOLT, HEXAGON(ISO) 364429-001 $0.66
30: WASHER,SPRING(U49) 358132-001 $0.43
31: O-RING 359281-001 $5.54
32: BOLT (59W)(59W) 344770-001 $5.97
33: NUT,SPEC'L SHAPE(PN283) [NUT,SPEC'L SHAPE] 345956-001 $1.37
34: SPRING,COMPRESSION(USA) 354136-001 $1.18


ακολουθούν φότο από την κλασική υγρή καμπάνα τον rgv


ποια είναι η διαφορα στην πραγματικότητα?


η καμπάνα είναι ένα πολύ βαρύ εξάρτημα του κινητήρα μας,το οποιο παίρνει την κίνηση από τον στρόφαλο μας και την μεταφέρει στο σασμάν-τροχό....αυτό σημαίνει ότι το βάρος του είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχειο(λόγο περιστροφής κυρίως)και αρκετή δύναμη του στροφάλου μας πάει χαμένη,....έτσι λοιπόν οι βασικές διαφορες υγρής-ξερής dry-wet είναι

1.μεγάλη διαφορα στο στροφαριζμα του κινητήρα,λόγο μη αντιστασης λαδιων από το σασμάν,καθώς και μεγάλης διαφοράς βάρους

2.πολύ καλύτερες αλλαγές σχέσεων(η διαφορα θα φαινόταν καθαρά σε χρήση πίστας)
3.ακριβές στοιχεια για την διαφορα ιπποδύναμης και ροπής δεν βρήκα ακόμα,....αλλα φημολογείται ότι η sp έδινε 6-7 άλογα+ και η f3 10+

4.οι διαφορες της sp από της f3 είναι ότι η f3 είναι σχεδόν όλη μαγνησίου,και γενικότερα η f3 είναι πολύ ελαφρύτερη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου