Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

οδηγός αντικατάστασης σαζμάν

τραβάμε τώρα τον άξονα του επιλογέα,και τον βγάζουμε......είμαστε έτοιμοι να λύσουμε το σασμάν και να το βγάλουμε από το κάρτερ
2-3 tips για την εξαγωγή και τοποθέτηση
1.προσοχή στο πυράκη με το ελατήριο στον μιλο που είναι για την ένδειξη νέκρας
2.προσοχή στο βάλσιμο να βεβαιωθούμε ότι κούμπωσε στο γρανάζι η τρόμπα λαδιού(δεν σφίγγουμε αν δεν βεβαιωθούμε ότι μπέικε έως μέσα χωρίς καμια πίεση)
3.στο δικό μου δεν βρήκα την ροδέλα που μπαίνει ανάμεσα κάρτερ και μιλο(είναι αυτή που περίσσεψε σε κάποιο πάγκο συνεργείου πριν 15 χρονια....)
4.το γρανάζι στροφαλου το τύλιξα με ταινία άμεσος με το που βγήκε το καπάκι,δεν θέλουμε σε καμια περίπτωση από το καθάρισμα της φλαντζας,η το πλύσιμο κάρτερ να πάρει βρωμιές το ρουλμάν 





ένα καλο λάδωμα σε ρουλμάν ,και γενικά όπου έχει τριβή με λαδάκι που θα βάλουμε στο σαζμάν(10/30....ότι μάρκα κάνετε κέφι και εμπιστεύεστε...το τονίζω γιατί πολλά λάδια γραφουν πάνω 4t....μην ψαρώνετε)και είμαστε έτοιμοι να το ρίξουμε πάνω,...προσοχή να κουμπώσει το γρανάζι(πλαστικό)της τρόμπας λαδιού,...,...στην συνεχεια σειρά έχει ο άξονας επιλογων σχέσεων(μεγάλη προσοχή στης ροδέλες,...που μπαίνει ποια....ότι δεν θυμόμαστε,η έχουμε αμφιβολία ένα maniual είναι ότι πρέπει...)





κάπου εδώ τελειώνει το post....κατά την διάρκεια διαπίστωσα πολλά σημεία πολύ σημαντικά για κάποιον που ξεκινάει να φτιάχνει μονος του,όπως πως κόβουμε φλάντζες,πως κάνουμε σωστή εξαέρωση στα νερά(έχω δει τουλάχιστον 2 κολλημένα δίχρονα από κακή εξαέρωση)πως λειτουργούν οι τρόμπες λαδιού,και πως τσεκάρουμε αν είναι ok,...κ.α.,τα προσπέρασα όμως γιατί έκρινα ότι θέλουν δικό τους ξεχωριστό post....

ευχαριστω  και
ελπίζω να βοήθησα








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου